Wednesday 10 August 2011

Rindu Buat Kamu

Kamu nak tau sesuatu?
Sesuatu yang sedang dalam hati saya
Sesuatu yang sedang berbunga-bunga
Dan ianya adalah buat kamu.

Kamu nak tau sesuatu?
Sesuatu yang sedang saya rasa
Sesuatu yang mungkin sangat manis
Dan ianya adalah buat kamu.

Kamu nak tau sesuatu?
Sesuatu yang sedang mencengkam jiwa
Sesuatu yang buat saya senyum selalu
Dan ianya adalah buat kamu.

Kamu nak tau sesuatu?
Sesuatu yang buat saya hilang dalam khayalan
Sesuatu yang saya simpan rapi-rapi
Dan ianya adalah buat kamu.

Saya ingin sekali kamu tau
Yang saya amat-amat merindukan kamu
Merindukan kehadiran kamu di sisi saya
Supaya saya dapat
Luahkan kerinduan itu
Ada kala ia sangat menyeksa
Dan sangat-sangat menekan jiwa
Tapi sayang sekali
Saya sudah terjebak dengan keindahannya
Dan sayang sekali
Kamu jauh nun di sana
Lalu saya pesan pada angin
Bisikkan rindu saya padamu 
Moga saja kamu juga
Merasai sebegitu…

No comments:

Post a Comment