Friday 10 June 2011

mAaFKaN SaYa....

Saya mohon maaf
Andai melukai hati kamu lagi
Saya sendiri pelik
Dan tak tahu kenapa ini terjadi..
Saya mohon maaf
Kerana satu masa dulu
Saya pernah cedera teruk
Namun luka itu
Takkan dapat kamu lihat
Dengan mata kasar milik kamu..
Saya mohon maaf
Saya rasa sangat kesal
Kerana kamu
Salah satu punca kelukaan
Yang ada di hati saya
Lantaran itu saya belajar
Saya latih minda saya
Untuk jadi lebih keras
Dengan harapan
Kamu takkan dapat buat saya terluka lagi.
Saya mohon maaf
Kerana tak mahu menangis lagi
Saya dah puas menangis
Dan saya rasa teramat letih
Jadi lemah seperti ini..
Saya mohon maaf
Sebab saya bukan seperti yang kamu mahu
Sebab tak dapat bahagiakan kamu
Sebab tak dapat beri keseronokan di hati kamu.
Saya mohon maaf
Sebab ada hati yang keras
Sebab lebih fikirkan diri sendiri
Saya takut
Saya jadi penangis seperti dulu
Jadi lemah seperti dulu
Saya tak mahu, saya betul-betul tak mahu
Saya rasa saya dibuli
Saya harap kamu mengerti
Kenapa saya jadi macam ni..
Kenapa saya bukan saya yang dulu lagi..
Saya mohon maaf
Saya janji
Saya akan cuba baiki diri
Cuma saya harap
Lepas ni..
Saya takkan terluka lagi…



No comments:

Post a Comment